PDA

View Full Version : Jeg kan ikke se mine naboers aktivitet på veggen min på Face book


Ellea
Apr 25 2010, 02:40 PM
Her er en norsk dame som prøver om dere snille og flinke dansker kan hjelpe meg:)

Jeg kan ikke se mine naboers aktivitet på veggen min på Face book. Ikke når de spør om hjelp i fabrikkene sine, ikke når de ber om ting de trenger til produksjonen. Jeg må gå inn på profilen deres for å se det. Jeg har ikke blokkert Farm Town, på Facebook står det at jeg ikke har blokkert noen applikasjoner. Kan noen hjelpe meg???

xanthippe1963
Jan 06 2011, 06:01 PM
Det kunne jeg heller ikke selv om applicationen viste at den ikke var blokkeret. Jeg skal forsøge at forklare hvad jeg gjorde.

Gå til din startside - vælg at vise seneste - vælg spil - tryk på pilen ved siden af hvor der står spil og vælg rediger indstillinger - tryk på applikationer og scroll så ned i listen og se om der ikke alligevel dukker et farm town ikon op - det gjorde der ved mig og med det samme jeg så valgte føj til nyheder så kom mine naboers beskeder op på min startside.

Jeg håber du kan forstå min forklaring, ellers må du spørge ind til det du ikke forstod.

Mvh Heidi

xanthippe1963
Jan 06 2011, 06:04 PM
Oh sorry, jeg så lige at det var et 9 måneder gammelt spørgsmål, så mon ikke du har fundet ud af det nu... (c:

Suzie Brown-Dehner
Jan 15 2011, 12:36 PM
Hej, Face book var der problemer i går. Er du i stand til at se dine venner nu? :)