PDA

View Full Version : Lobster/hummer


dhp
Jun 23 2010, 07:44 AM
En der kan fortælle mig hvor jeg "fanger" lobster/hummer.....?? Tak....:) - (PS - har fundet ud af det...)

MissCreativ
Jun 24 2010, 09:03 AM
En der kan fortælle mig hvor jeg "fanger" lobster/hummer.....?? Tak....:) - (PS - har fundet ud af det...)

Hej der....er det så heldig du vil dele din viden med mig uvidende spiller :)
Har også problemer med at finde de hummere!

dhp
Jun 24 2010, 09:10 AM
Ja da....du finder dem i Big Sea Coast.....som desværre kun kan købes med Farm Cash....

MissCreativ
Jun 24 2010, 09:45 AM
Ja da....du finder dem i Big Sea Coast.....som desværre kun kan købes med Farm Cash....

Mange tak...så forstår jeg det bedre, har alle slags ponds men ikke lige den store sø og den store kyst :p

MissCreativ
Jun 24 2010, 08:16 PM
Åhhh...nu er den godt nok gal igen...er der nogen der ved hvilke søer, åer eller brede man finder tun (tuna) og laks (salmon), som vil dele sin viden, så vil jeg godt nok være meget taknemlig

MissCreativ
Jun 24 2010, 08:33 PM
Åhhh...nu er den godt nok gal igen...er der nogen der ved hvilke søer, åer eller brede man finder tun (tuna) og laks (salmon), som vil dele sin viden, så vil jeg godt nok være meget taknemlig
så fandt jeg laksen i den lille sø eller søen med båd...men tun (tuna) har jeg stadig kikkerten ude efter

MissCreativ
Jun 25 2010, 06:57 PM
så fandt jeg laksen i den lille sø eller søen med båd...men tun (tuna) har jeg stadig kikkerten ude efter
nå man skal bare fiske længe nok i den store bred så dukker tun (tuna) op :p