PDA

View Full Version : Problemer med fabrikkerne


Mølgaard
Feb 19 2011, 03:44 AM
Hej er der mon nogle der kan hjælpe mig?

Når jeg går ind i fabrikkerne og har arbejdet, og vil have hjælp af mine naboer.

Går siden ned under billedet, så jeg ikke kan, enten offentliggøre eller springe over.

Så jeg kan desværre ikke få hjælp.

Mølgaard

*Kai*
Feb 19 2011, 07:43 AM
Har samme problem, og det er vist et generelt problem lige nu. I Farmville er boksen også pludseligt blevet meget længere end normalt.

Men hvis du er hurtig, så kan du godt nå at klikke på knappen inden billedet blir for stort, den er fremme et kort øjeblik inden billedet forsvinder ud af skærmen. Og så snart du når at klikke på knappen så bliver boksen fremme.

Mølgaard
Feb 19 2011, 10:04 AM
Har samme problem, og det er vist et generelt problem lige nu. I Farmville er boksen også pludseligt blevet meget længere end normalt.

Men hvis du er hurtig, så kan du godt nå at klikke på knappen inden billedet blir for stort, den er fremme et kort øjeblik inden billedet forsvinder ud af skærmen. Og så snart du når at klikke på knappen så bliver boksen fremme.


Har fundet ud af at højre klikke, så kan jeg åbne et nyt vindue.
Så er mange af de andre fabrikker normale.

lissibergman
Apr 19 2011, 03:48 PM
jeg havde også samme problem men ikk og kunne sætte så jeg kunne få hjælpe at mine naboer men har haft andre problemer med farm town men ikk og kunne flytte grunden men kun indtil jeg fjernede explore 9 så var alt ved det gamle igen.