PDA

View Full Version : Inaktive naboer i farmtown


dottor
May 14 2011, 11:02 AM
Jeg har en del farmtowns naboer, som ikke er aktive mere. Er der en måde man kan fjerne dem helt væk. Både under fanen ,,naboer,, og i den boks, hvor man kan afkrydse dem, når man skal sende gaver???:confused:
Det er nemlig lidt forvirrende. Specielt, når jeg skal sende gaver.
På forhånd tak.:)

jensct
May 15 2011, 02:38 AM
hmm igen de 7 faneblade for oven i spillet, vælg my neighbours. her kan du så slette dem som dine naboer i selve spillet, her efter skal du jo så slette dem som venner i facebook. men jeg har lavet en FT-venneliste hvor jeg har tilføjet dem jeg sender gaver til hvilke er nemmer at overskue for mig :-)

dottor
May 15 2011, 05:46 AM
hmm igen de 7 faneblade for oven i spillet, vælg my neighbours. her kan du så slette dem som dine naboer i selve spillet, her efter skal du jo så slette dem som venner i facebook. men jeg har lavet en FT-venneliste hvor jeg har tilføjet dem jeg sender gaver til hvilke er nemmer at overskue for mig :-)

Hej igen og tak for rådet. Tror jeg vil følge dit eksempel, med at lave FT Vennesliste.

Dalstrup
May 17 2011, 03:37 PM
Nu er der også fordele ved at have mange naboer, selvom nogle af dem er inaktive...

F.eks. påvirker antallet din lagerkapacitet!

dottor
May 18 2011, 03:11 AM
Nu er der også fordele ved at have mange naboer, selvom nogle af dem er inaktive...

F.eks. påvirker antallet din lagerkapacitet!

Mange tak for oplysningen. :)