|
|
|||
|
|||
![]()
Har fået alle de naboer, jeg har plads til.... Tak for respons
Last edited by Ninafarmtown; Sep 30 2009 at 12:28 AM. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I må gerne bruge mig som ven/nabo suruni@gmail.com
|
|
|||
|
|||
![]()
Hver gang jeg forsøger at tilføje en nabo får jeg denne besked:
Ikke flere anmodninger Beklager, du kan ikke sende flere anmodninger fra denne applikation. Prøv igen i morgen. Og selv om jeg venter til både en og to dage senere, får jeg kun denne besked. Jeg kan godt sige ja til at være andres nabo - men kan altså ikke selv få naboer. Hvad fanden sker der. Og når jeg er i min farm og vil flytte rundt på tingene og nogen gange evt gøre træer eller blomster usynlige for en tid - alt sammen får det hele til at gå ned - og nogen gange gendanne - andre gange starte helt forfra . Hvad er det for noget skidt. |
|
|||
|
|||
![]()
Nogen der vil være mine naboer?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det vil jeg....
Hvordan gør man??? |
|
|||
|
|||
![]()
hej jeg mangler nye naboer så jeg kan få den sidste medalje . nogle som vil være behjælpelig ?
Så har jeg et andet problem det tager 100 år at høste for mig . har ikke flueben i de sidste i svensknøglen, så aner ikke hvad der er galt. kan nogen hjælpe mig ? Dyna |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, gode naboer er gode at have. Jeg vil gerne være din nabo. Mit navn er Henriette Mekni, min mail adresse er : henriette_@live.dk
|
|
|||
|
|||
![]()
hej henriette
mange tak fordi du vil være min nabo :-) jeg kan ikke finde dig med den email adresse, som du har giet mig . min er : misly75@hotmail.com Dyna |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsa, jeg mangler også naboer, så hvis du vil være min, så vil jeg da også gerne være din. På mailadr : partalys@hotmail.com
På forhåbentligt gensyn Lis (Lassy) |
![]() |
Tags |
neighbour request |
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
|