Go Back   Farm Town > Languages > Other Languages > Dansk

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old Mar 03 2010, 03:40 PM
nalle@stofanet.dk nalle@stofanet.dk is offline
Account Not Linked
 
Join Date: Dec 19 2009
Posts: 2
Default server timeout

Få et vindue hvor det står server timeout reload game er træt af det for bliver smidt af den farm hvor jeg arbejder og det er træls for mig og dem jeg hjælper håber der er nogen som kan hjælpe mig.
på forhånd tak.
Reply With Quote
  #2  
Old Mar 09 2010, 02:40 PM
pop1eye pop1eye is offline
 
Join Date: Sep 25 2009
Location: Denmark
Posts: 3
Default

Hej

Muligvis fordi din bowser bliver fuld. Prøv engang imellem at gå på din farm og tryk Play, så reloader spillet uden at du bliver afbrudt midt i noget,

Gør især dette hvis du har haft store jobs.

En anden god ting er altid at af****te (lille grøn mand) og save (toolbox op højre)inden du forlader en farm.

happy famer popeye
Reply With Quote
  #3  
Old Mar 09 2010, 04:12 PM
nalle@stofanet.dk nalle@stofanet.dk is offline
Account Not Linked
 
Join Date: Dec 19 2009
Posts: 2
Default

Hej popeye.
tak for din respons men det hjalp desvære ikke ved ikke hvad jeg skal gøre min kone har ikke problemer med hendes bærebar hun bruger en dell og min er en packard bell easy note. har 2 gb ram om det er for lidt ved jeg ikke men er ved at miste tålmodigheden med dette spil ved ikke om nogle andre har haft det samme problem
hilsen TinTin
Reply With Quote
  #4  
Old Mar 10 2010, 03:11 AM
pop1eye pop1eye is offline
 
Join Date: Sep 25 2009
Location: Denmark
Posts: 3
Default

Hej TinTin.

Øv mente lige at jeg havde den nemme løsning.

Jeg spiller også, nogen gange, på en gammel note-pad, men på den har jeg aldrig fået den message, og har ikke problemer, udover den er lidt langsom.

Men du kan prøve at gå i slahskey`s rum, der er en hel side med gode råd og løsninger på mange problemer.
Du finder den: oppe i venstre hjørne af denne side står der SlashKey med tynd blå skrift, derinde > Known Issues, Glitches and Bugs (med rød) og så har du alle mulighederne. Det er godt nok på engelsk, men det kan du google.

Håber at dette kan hjælpe dig.
Happy famer popeye
Reply With Quote
  #5  
Old Apr 28 2010, 02:01 PM
jensenfarm jensenfarm is offline
Account Not Linked
 
Join Date: Aug 24 2009
Posts: 6
Default

Det er meget længe siden jeg har prøvet det .. men da spilletlige var startet kunne man trykke på coint og så lukke den og men var stadig på banen .-)
Reply With Quote
  #6  
Old May 02 2010, 06:58 AM
Lene Bay Lene Bay is offline
 
Join Date: Jun 14 2009
Location: Northjutland, Denmark
Posts: 84
Default

Det kender jeg også alt til!
Reply With Quote
  #7  
Old Jul 05 2010, 01:50 AM
duksis duksis is offline
 
Join Date: Jul 21 2009
Posts: 0
Default

har ikke haft problemer længe, meeeen nu har jeg igen connection, time out balladen. Det er startet efter seneste tilføjelser til spillet, øv
Reply With Quote
  #8  
Old Jul 10 2010, 08:12 PM
garrysa garrysa is offline
 
Join Date: Oct 28 2009
Posts: 7
Default

I don't speak whatever this language is above. Most of the time when I try to transfer to storage, the server times out and I have to do it over again, usually numerous times. I am not the only one this is happening to.
Reply With Quote
  #9  
Old Jul 20 2010, 03:58 PM
Grethe Högberg Grethe Högberg is offline
Getting Started ( Level 1 )
 
Join Date: Jun 27 2010
Posts: 12
Farmer Since: Mar 27 2009
Level:
Trophies: 0
XP:
Default

Jeg har samme problem som duksis, det startede efter sidste tilføjelser og er møg surt.
__________________

Visit 's Farm


DB:W20, MPS:C20
Reply With Quote
  #10  
Old Jul 21 2010, 07:49 AM
Lene Bay Lene Bay is offline
 
Join Date: Jun 14 2009
Location: Northjutland, Denmark
Posts: 84
Default

Det sker lige så *** på min egen farm, at jeg bliver timed out midt i at jeg er ved at lave noget. Og *** synes jeg, at det sker, når jeg har meget travlt og næsten ikke har tid til at være i farm town. Så bliver jeg så irritteret, at jeg er lige ved at smide computeren langt væk. Det gør det ikke bedre, at jeg kun har et mobilt internet her. Jeg har prøvet med en lang ledning til min mors fastnettelefonstik. Men så bliver vi uvenner, når hun skal ringe og jeg ikke lige kan afbryde, hvad jeg sidder med, fordi hun skal bruge forbindelsen.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 09:10 AM.