|
|||
|
|||
![]()
Je sais pas si je post a la bonne place mais j'arrive pas a poster ailleur... J'aimerais bcp avoir reponse a ma question
|
|
|||
|
|||
![]()
Vérifie dans ta boîte à outils si tu as coché enlever les espaces Icône situé coin supérieur droit
|
|
|||
|
|||
![]()
Merci
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bonjour,
Depuis un certain temps, mon BIG SEEDER ne me sert à rien. Il décompte le Fuel mais ne sème que parcelle par parcelle au lieu de 4x4. Que faire? merci. Talou
|
||||
|
||||
![]()
Same here! Plot by Plot and not 4x4.
J'ai le même problème - 1 x 1 pas 4 par 4
|
||||
|
||||
![]()
If no spaces between plots, remove spaces in settings must be checked.
Si aucun espace entre les parcelles, enlever les espaces dans les paramètres doivent être vérifiés.
New Forum Users Game Guide Known Issues Please Manually Link Your Facebook and/or MySpace Farm Then Go Here: OFFICIAL THREADS Help & Support Suggestions Please Read & Follow instructions in the first post as well as include the Server # in your post (You can find this when you enter a new room - written in red) |
|
||||
|
||||
![]()
Oh, duh! I wonder how that got unchecked? Thanks!
|
||||
|
||||
![]()
When we get updates, our settings are sometimes reverted. Suggest you check it from time to time or when things start acting weird!
New Forum Users Game Guide Known Issues Please Manually Link Your Facebook and/or MySpace Farm Then Go Here: OFFICIAL THREADS Help & Support Suggestions Please Read & Follow instructions in the first post as well as include the Server # in your post (You can find this when you enter a new room - written in red) |
|
|||
|
|||
![]()
Trop classe !
merci, j'ai coché la case "enlever les espaces", et c'est ENFIN ok ! merci !
|
||||
|
||||
![]()
Vous êtes plus que bienvenus!
![]() |
Tags |
semer |
|
|